marktplaats

  • Jeannet

    Een vraag over marktplaats!

    Na een aantal malen daar merkkleding aangeschaft te hebben weet ik inmiddels dat 9 van de 10 artikelen die ik heb aangeschaft nep blijken te zijn….:(

    Een Diesel spijkerbroek, een Replay shirtje, een D&G shirtje, vestje van Chanel,

    een Ralph Lauren polo……allemaal nep. Ik baal hier heel erg van. Zijn dit nu uitzonderingen of is dat wel de algemene tendens op Marktplaats, en hoe herken ik het???

    Ik hoor graag het antwoord…alvast bedankt!

  • Hallo

    Wat is echt tegenwoordig…

  • Jeannet

    Dat is waar…..:(

    Maar…geen antwoord op mijn vraag.

    Heb inmiddels wel wat klachten ingediend en gelijk gekregen, er is een hoop nepperij op MP!

  • Edwin

    ach dat weet je van te voren toch wel..tenzij je gestolen goed koopt,anders kunnen ze het nooit voor een goede prijs aanbieden

  • Massino

    Is het niet een beetje naïef van je, om te denken dat een Diesel spijkerbroek of een replay shirt, voor minder dan de helf van de “originele” winkelprijs op MP word aangeboden, echt is???!!!!

  • Jaap

    Typisch weer zo'n persoontje die voor een duppie op de 1e rang wil zitten.

    Sorry hoor, maar als je echte merkkleding wilt, dan moet je er ook maar voor dokken. Ijdeltuiterij en opschepperij kost nou eenmaal geld. That's part of the game!!!

    En anders… tja, dan moet je maar merkloze mode aanschaffen.

    Scheelt een slok op een borrel, en ziet soms nog leuker uit!

  • danny

    ja zoiets had ii ook mja dat was ma met 1 replay shirt

    er zat wel een kaartje binnen in en los eraan enzo mja dat kan gewoon niet zo goedkoop.

    hieronder de link van het shirtje met foto

    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=196094467E891A45

    is dit nu nep of egt?