zwarte lijst

  • a smulders

    heeft marktplaats een zwarte lijst en zo ja waar vind ik die?

  • irene

    hallo

    je kunt bij de marktplaats.nl kijken bij help en contact en dan bij misbruik.daar vind je meer informatie.

  • arie van der lem

    Op waarom heeft u mij op de zwarte lijst gezet

    graag wil ik hier een antwoord van u hebben

    vriendelijk groet

    arie van der lem.a smulders schreef:

    >

    > heeft marktplaats een zwarte lijst en zo ja waar vind ik die?

  • leuke laarsjes

    Beste Marktplaats,

    als ik bij jullie wil inloggen kan dat niet meer en komt er te staan dat ik op de zwarte lijst staat

    hoe kan dit en hoe kan ik weer gebruik maken van mp

    ik vind dit erg vervelend omdat ik een eigenbedrijf heb en hoor daarom z.s.m van jiullie

    mvg marielle

  • marielle

    Hoi Arie,

    heb jij al meer ervaring ermee omdat je ook op de zwarte lijst staat

    ik ben er ook opgezet maar weet jij hoe je nu nog kunt adventeren

    want ik heb een eigen bedrijf en baal hiervan

    hoop dat jij ij dat kunt vertellen

    groetjes marielle

  • a smulders

    ls,

    vandaag , 10 okt 2008, ontdek ik per ongeluk dat ik op eenn zwarte lijst van marktplaats zou staan!

    wat is dit?

    zie de vraag die ik toen (04-09-2006 10:28) aan marktplaats heb gesteld over het bestaan van een zwarte lijst!

    als ik dan vervolgens, door die vraag te stellen, op die lijst gezet word dan begrijp ik niets meer van het doel ervan!

    groet a smulders

    a smulders schreef:

    >

    > heeft marktplaats een zwarte lijst en zo ja waar vind ik die?

  • Mikie

    Jeetje wat een belachelijke SHIT hier zo.

    Ik ken Bianca Zirkzee al jaren en als er 1 iemand eerlijk is, is zij dat wel.

    Nog nooit geen problemen met haar gehad. Niet met verkopen, kopen of ruilen.

    Slaat kant nog wal dit en ik moet het dit x voor haar opnemen!

    Wat een zielige mensen zijn jullie zeg.

    Hebben jullie geen betere hobby dan mensen een beetje zwart zitten te maken.

    Walgelijk.

    Gr. Mikie

  • Pien

    Zijn er toevallig mensen die kleding, laarzen bij iemand (noemt zichzelf op Marktplaats: mooie dingen) in Alkmaar gekocht hebben en NOOIT hebben ontvangen?

    Vr.gr,

    Pien

  • wil

    hallo

    door een wave board sta ik op de zwarte lijst en ben al mijn advertenties kwijt wat doe ik er aan?

  • Marcel

    Laster & Smaad

    Beste mensen,

    Op dit forum worden vaak Beschuldingen gedaan die echter niet altijd gegrond zijn.

    Probeer naar eer en geweten te handelen anders kan dit worden aangegeven bij die Politie door de persoon die dan Onschuldig met naam en toenaam wordt geplaatst.

    Gegronde Beschuldingen moeten jullie beter aangeven door Feitelijke gebeurtenissen.

    LASTER:

    Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waarvan men weet dat deze niet waar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

    De motieven verschillen, maar kunnen vaak gezocht worden in wraak, of frustratie na het beëindigen van een relatie.

    SMAAD:

    Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

    Smaadschrift is smaad door het publiceren van tekst of afbeeldingen. De maximale straf is in dit geval hoger.

    Anders dan bij laster gaat het bij smaad niet om beschuldigingen waarvan men weet dat ze niet waar zijn. Vaak worden de beschuldigingen zo veel mogelijk opgeblazen om het slachtoffer zo veel mogelijk aan de schandpaal te nagelen. Het hoeven niet per se strafbare feiten te zijn waarvan het slachtoffer beschuldigd wordt; overspel of afwijkende seksuele voorkeuren kunnen zich uitstekend lenen voor smaad.

    De motieven verschillen, maar kunnen vaak gezocht worden in wraak, of frustratie na het beëindigen van een relatie. Ook kan smaad het ten uitvoer leggen zijn van het dreigement dat geuit is bij chantage, als het slachtoffer niet mee wenst te werken.

    Wees voorzichtig!!!

    Marcel