eBay / PayPal Mederwerkers Klantenservice Gezocht

  • Stefan Harijono

    PayPal is de wereldwijde leider op het gebied van online betalingen met ruim 144 miljoen rekeningen. PayPal is wereldwijd in 104 landen en regio?s beschikbaar, waar kopers en verkopers op eBay, online winkeliers, online bedrijven en traditionele offline bedrijven hun transacties via PayPal laten plaatsvinden.

    Iedereen met een e-mail adres kan PayPal gebruiken om betalingen veilig en eenvoudig online te versturen en te ontvangen.

    Ons systeem, gebaseerd op de bestaande bankinfrastructuur, biedt een wereldwijde real-time betalingsoplossing voor onze klanten. Onze producten worden gebruikt door grote handelaars, kleine bedrijven, online handelaars en particulieren die niet-traditionele betalingsmethodes vereisen.

    Een carrière starten bij PayPal is anders dan alles wat u tot dusver hebt gedaan. Wij werken in een progressieve en snelle omgeving. We bieden uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, training en een carrièrepad waarmee u uw vaardigheden kunt ontwikkelen en uitbreiden. Onze mensen en onze gemeenschap zijn de reden waarom we het zo ver hebben gebracht, en waarom we ook in de toekomst zullen slagen. Dus terwijl we groeien (en dat doen we), behouden we het prettige en dynamische multiculturele gemeenschapsgevoel dat PayPal zo uniek maakt. Natuurlijk is de unieke cultuur van PayPal slechts een van de beloningen voor het voortreffelijke werk. We bieden ook een geheel gamma aan emolumenten waaronder levensverzekering, particuliere ziektekostenverzekering, aandelenopties, een bedrijfsaandelen- en optieplan, en een driemaandelijkse bonus met 25 dagen betaalde vakantiedagen.

    Als je het elan en vermogen hebt en de uitdaging aan kan, solliciteer dan vandaag nog bij ons. PayPal heeft fantastische carrière kansen in Dublin, Ierland.

    Als onderdeel van onze voortdurende uitbreiding, zoeken wij Medewerkers Klantenservice ter ondersteuning van de Nederlandstalige markt vanuit ons Europese hoofdkantoor in Dublin, Ierland. Wij zoeken mensen die in een internationaal bedrijf willen werken met ruime mogelijkheden voor persoonlijke groei. Als je deel wilt uitmaken van ons stimulerende team en een prestigieus bedrijf met uitstekende carrière kansen, horen we graag van je!.

    De Rol:

    Deze functie vormt het eerste contactpunt met onze klanten en speelt daarom een sleutelrol in de groei en ontwikkeling van de organisatie. Je vertegenwoordigt PayPal op een hoog professioneel niveau door vragen van klanten per e-mail of telefoon te beantwoorden.

    Vereiste ervaring / diploma?s:

    - Minimaal 6 maanden ervaring in een callcenter/klantenservice omgeving.

    - Vloeiend in de Engelse en Nederlandse taal, zowel gesproken als schriftelijk.

    - Vermogen om in een klant- en targetgerichte omgeving te werken.

    - Goede contactuele eigenschappen met het vermogen om sterke werkrelaties op te bouwen en te onderhouden.

    - Bewezen vaardigheden wat betreft probleemoplossing, en ervaring in het leveren van praktische oplossingen.

    - Bekwaam in het gebruik van MS Office, internet en een goede kennis van databases.

    - Een hoog niveau van flexibiliteit, teamgeest en onafhankelijkheid.

    - Bevoegdheid om in Ierland te werken.

    Een uitgebreid salaris- en verdienstenpakket, waaronder:

    - Vergoeding voor verhuiskosten ( ? 1000,- bruto )

    - Jaarsalaris van ?23,000 ( in Ierland betaal je maar 20 % belasting wat neerkomt op ruim 1600 euro netto per maand ! )

    - 5 weken betaalde vakantie

    - Driemaandelijkse bonus

    - Particuliere ziektekostenverzekering

    - Levensverzekering

    - Werkgeversbijdrage aan een persoonlijke pensioensregeling

    - eBay Inc. bedrijfsaandelen ? en optieplan

    - Trainingsprogramma

    - Uitgebreide training

    Als je na het lezen van deze geweldige carrière mogelijkheid staat te springen om je gegevens achter te laten om zo te kunnen solliciteren bij dit geweldige bedrijf, aarzel dan niet en stuur je C.V. naar onderstaand email adres.

    Ook als je nog vragen hebt over het werk en het leven in Dublin, Ierland kan je contact opnemen via het onderstaande email adres. Als je door de telefonische voorselectie heen wordt je op onze kosten uitgenodigd voor een face-to-face sollicitatie gesprek!

    Ik hoop snel van je te horen en wie weet tot ziens in Dublin!

    Met vriendelijke groet,

    Stefan Harijono

  • Stefan Harijono

    Als je geïnteresseerd bent kan jouw C.V. naar onderstaand email adres sturen:

    sharijono@paypal.com

  • Erik Geerling

    Hallo ik zou graag werken bij paypal..Ik heb redelijk tot goed verstand van computers en internet..

    Weet niet zo goed wat ik nou nog meer moet zeggen , zie geen vragen staan niks dus ik wacht t wel af …

    MVG Erik Geerling

  • Erik Geerling

    Flikker toch op met je criminele organisatie..Hoop echt dat iemand erachter komt waar jullie bedrijf zit..Zodat alle zwakzinnige in jullie malafide kutbedrijf

    1 voor 1 kan worden doodgestoken…

    De 1 nog simpeler als de ander, Ik alleen al ken al 12 mensen waar jullie geld van hebben gejat…JA gejat ja.. Gewoon keihard ontkennen dat t erop gestaan heb…

    Ik ken niemand, maar dan echt niemand die jullie gebeld heb waar t probleem ook daadwerkelijk is opgelost…Dus wat doen jullie daar eigenlijk?

    Totaal geen eigenwaarde blijkbaar …Elkaars kwijl op te likken ofzo?

    Ik heb geen hekel aan jullie soort hoor …

    Alleen geestelijk gehandicapte horen niet met andermans geld om te gaan en nog beweren en adverteren dat ze t veiligste en beste zijn …

    Nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo consequent is in fouten maken en niks oplossen …

    Fraude is nergens zo makkelijk te plegen als via paypal hoor … En maar stoer en dapper vertellen en adverteren dat jullie HÉT BEDRIJF ZIJN VOOR INTERNET BETALINGEN …

    Dat jullie de eerste waren, kan je niet op blijven teren hoor …

    Jullie beginnen al te huilen als iemand van ze ene paypal rekening naar ZIJN eigen andere paypal rekening geld overmaakt..Dan schieten jullie al zo in de stress

    dat alles word bevroren en niemand meer ergens antwoord op kan geven…KANKERMIETJES!!

    Als jullie zo veilig zijn, waarom is jullie bedrijf dan nergens te vinden … ??

    Elk bedrijf wereldwijd die eerlijke handel doet, die WIL GEVONDEN WORDEN …

    Iets te verbergen mischien ?

    Mischien maar beter dat ik niet weet waar jullie zitten, of waar je kinderen wonen…

    Hoe durf je nog personeel te werven simpele kankerdwaas, je moet je schamen…Weet je familie dat je een Smerige oplichter bent ?

    Weten je ouders bv dat je bij een “bedrijf” werkt dat aan de lopende band geld verduisterd en fout op fout niet oplost ?

    Zoek gewoon een echte baan ..loser ..met de josti band red je t niet hoor…

  • Ruud Holst

    Geachte mevrouw-mijnheer

    Voor de goede orde informeer ik u, waarom ik geen gebruik meer wens te maken van uw diensten, u heeft zich schandelijk gedragen in de WikiLeaks affaire en dat zult u in uw commerciële activiteiten merken. Uw systeem laat moeilijk toe om een mening en klachten hierover te melden, daarom doe ik dat maar via de vacature optie, dan bent u in elk geval geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ruud Holst

    Lage Giessen 52

    4223SJ HOORNAAR