HOEKAQUARIUM TE KOOP!!!!!

  • Damokless

    Zeer compleet aquarium in de aanbieding!!!! Waterhoogte 60 centimeter.

    Is nu en zoetwater,maar zoals hieronder weergegeven ook zeer geschikt als zoutwater!!!

    Door zeer grote ruimte onder aquarium ook zeer geschikt voor zoutwater aquarium!!!!!! Pas onder het aquarium makkelijk een sump, eiwitafschuimer, kalkreactor, osmose reactor en ga zo maar door!!! Ruimte is zo groot dat hij bijna niet vol te krijgen is!!! De droge hoe achterin aquarium is ok te gebruiken als overloop, ik hou nu met mijn zoetwater het niveau er net onder, maar er boven als overloop is geen probleem….Slechts kleine aanpassing nodig!! (Droge hoek aan onderzijde aquarium zo afwerken dat het water te geleiden in ri de sump o.i.d.)

    Aquarium heeft een zeer stevig stalen gelast onderframe, afgewerkt met zwarte beplating.

    Betreft een hoekaquarium met de afmetingen:

    Panormaraam van 152 CM bij 60 cm

    Hoekraampjes van 27,5 (2 maal)

    Zijramen van elk 136 CM. Betreft de wanden die in de hoek staan en beide aan de binnenkant bekleed zijn met achtergrondmatriaal.

    Hoogte aquarium inclusief meubel is 135 cm, DE ONDERRUIMTE IS 62,5 hoog!!!!!!!!!!!!!! Kan met gemak b.v. een 4 kg fles CO2 incl afsluiter rechtop staan!!!!!!! Oppervlakte onderruimte ruim 1.5 vierkante meter!!!!

    RUIM 1 VIERKANTE METER inkijk via voor en zijruiten!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inhoud is 650 liter NETTO, dus daarbij kan dan nog (in mijn geval) 150 KG aquariumzand, 35 kilo lavastenen, overige inrichtingsstukken en de vissen natuurlijk!!!!

    In de hoek van het aquarium is een droge schacht gemaakt, waar al de bedrading en water afvoer en toevoer naar de lager gelegen ruimte onder het aquarium kunnen. DAARDOOR KAN HET AQUARIUM STRAK IN DE HOEK!!!!! En alle apparatuur staat uit het zicht onder het aquarium!!!

    Onder het aquarium zit een zeer ruime berging voor al uw aquarium benodigdheden, zoals de filterpomp, eventueele CO2 set, alle electra enz.

    Aquarium draait nog en wordt gefilterd door een top aquariumfilterpomp, de Eheim 2080 (Los € 299,95!!!)

    Aquarium is een op maat gemaakt en dus uniek aquarium.

    4 armaturen met transformatoren en TL balken, 1 X T5!!!!!!

    Geheel is over te nemen met vissen, 150 kg aquariumzand en 35 kg lavastenen.

    Vissen zijn bijna allemaal Malawi Cicliden. 4 X mannetje met elk 2 vrouwtjes in mooie kleuren (o.a. blauw en geel) Daarbij nog twee mega algeneters, elk 30 CM groot!!!! nog 3 kleinere algeneters, 1 koppen 1 man en 1 vrouw malawi's en 6 meervalachtigen op de bodem. Vissen waren in aanschaf in totaal ruim 300 euro!!!

    Nieuwprijs van dit aquarium, incl lichtbak, filterpomp en vissen enz. zijn ruim boven de 2500 euro geweest.

    Kom bij interesse in overname even kijken!

    Aquarium is nog in werking, dus niet onmiddelijk af te halen, wel draaiend te bezichtingen!!!!!

    Op afspraak binnen 1 week af te halen.

    Meer foto's van het aquarium of van de vissen??? Mail even!!!! damokless@hotmail.com

  • Dennis

    Beste,

    zou het mogelijk zijn mij wat foto's toe te zenden van het aquarium?

    Mvg,

    Dennis

  • milco

    beste verkoper is de bak al verkocht of ??

    zou je me een foto kunnen stuuren van het aquarium en de van de bio filter onder het aquarium.

  • hanneke

    zou je mij een foto willen sturen van het aquarium?

    bij voorbaat dank,

    vr. gr. hanneke

  • Ad

    Heeft u deze nog??