oppashuis op Bonaire

  • jeroen seegers

    Van 3 t/m 19 juli zoeken wij serieuze oppas voor ons huis op Bonaire met tuin en huisdieren. Ons huis is nieuw in een rustige buurt. Ruimte voor 4 personen. Stuur een berichtje naar: jeroen@telbonet.an.

  • Bea Hilgers

    Beste Jeroen Seegers,

    Op internet zie ik je advertentie staan waarbij je oppas zoekt voor je huis met tuin en huisdieren op bonaire.

    Jaren geleden ben ik een aantal weken op bonaire geweest en ik vond het een prachtig eiland. Zou graag wat meer informatie willen over het verblijf de dieren en de kosten .

    Misschien is het een mooie gelegenheid om een vakantie te combineren met het oppassen op een huis

    Met vriendelijke groet

    Bea Hilgers

  • Dresen Ton

    Beste Jeroen Seegers,

    Ik kom al meer dan 20 jaar regelmatig op Bonaire nen ben er nu tot 1 februari.

    Ik ben aanhet proberen om een kindertandheelkunde project op te zetten waar ik gratis achterstandkinderen wil gaan helpen.

    Ik ben dan altijd hier in najaar /winter voor enkele maanden.

    Ik bon 60 jaar en samen met mijn vrouw altijd hier. Wij hebben zelf altijd huisdieren in Nederland gehad en ik ben ook niet te beroerd om wat klein onderhoud te doen. Wij staan bekend hier dat we zeer zorgzaam met andermans spullen hier omgaan.

    Als je toevallig nu op het eiland bent mijn tel op Bonaire is 7864727 en ik zit thans op kaya kapri kornio in Belnem.

    Mijn andere email is a.dresen@home.nl

    Mvgr Ton

  • theo.en cobie

    wij willen graag op jullie huis passen huis dieren geen probleem

    wij horen graag iets.

    met vr groeten cobie en theo.