zwarte lijst

  • Plinius

    zwarte lijst is op zichzelf wel mooi, maar maakt wel donker. Oudere schilderijen zou ik niet doen, moderne (lichtere) werken kan wel. spiegel eventueel ook.

  • grote marktplaats adverteerder

    hallo,

    Wij zijn vandaag ook van marktplaats afgezet. En ze waren nog wel zo netjes om even tebellen dat wij op de zwarte lijst kwamen te staan.

    Alleen wat ik mij afvraag wij hadden nog voor meer dan € 100,- tegoed er op staan zou je dat nu ook kwijt zijn ????????

    Nou wij gaan uitzoeken hoe wij weer kunnen adverteren met een nieuw email adres tot hopelijk snel weer op marktplaats

  • Plinius

    wat is de reden?

  • kanzi

    de reden was verkeerde rubrieken en teveel dubbel geplaatste advertentie's ( zelfs door verschillende email adressen)

    maar ja het is jammer maar er zijn meer verkoop site's

    meer dan € 75,- marktplaats getoed ook foetsie

  • dennis

    grotemarktplaats intypen bij google kies zelf maar welke marktplaats van ons je wilt adverteren gratis groetjes dennis

  • Kanzi

    we zijn alweer in de ether

  • Plinius

    hoe?

  • Kanzi

    zorgen dat je een ander ip adresje krijgt, op bij iemand anders thuis gaan zitten werkt ook prima

  • C. Kuyf

    Hallo allemaal,

    Ik ben blij dat MP hier veel aandacht aan schenkt!

    Ook ik ben de duppe van een oplichter op MP, misschien moet je als je van MP af gegooid wordt ook even bij jezelf nadenken wat je verkeerd doet.

    Bij een ander in huis gaan zitten of een nieuw IP adres uitproberen lijkt mij niet de oplossing!

    Groet C. Kuyf

  • c drogtrop

    ik wil iets kopen op markplaats

    maar kan de aanbieder geen mail sturen omdat ik op de zwarte lijst sta

    ik koop en verkoop al jaren op markplaats nooit geen problemen gehad

    kan u mij een uitleg geven svp

    bvd c drogtrop