zwarte lijst

  • jeroen.boerma

    hallo

    ik jeroen boerma wil weten waar ik de zwarte lijst kan vinden omdat ik nu ook op de zwarte lijst staat

    als oplichter .

  • Leendert

    Ben je er trots op dat je er op staat of zo v***le oplichter!

    Ik heb ook reeds melding gemaakt bij de politie en bij marktplaats!

  • jeroen boerma

    je doet maar ben een oplichter de politie kan me toch niks maken

    ga gewoon door met oplichten

  • Martina

    is dit Boerma skippy140@tele2.nl uit Egmond

  • Leendert

    Ja dat is hem.DOE GEEN ZAKEN MET DEZE OPLICHTER.

    Dit is zijn adres:Duinstraat 74,1931GS Egmond aan zee.

    Iedereen die ie opgelicht heeft:DOE AANGIFTE!!!

  • Martina

    Helaas heeft Jeroen wel gelijk. Vandaar dat wij dit ook altijd anders oplossen. Dit werkt veel beter. Als je het oplost zoals wij doen hoef je nooit lang op je geld te wachten en je hebt dan wel gerechtigheid. Als de overheid niet ingrijpt spelen we wel voor eigen rechter. Het gaat ons ook niet om de grote van de bedragen, Maar om het principe dat iemand iets koopt en niet betaald. Dat is een dief en daar hebben we een hekel aan.

    Mijn eerste drie jaar van verkopen op internet ben ik 7 x opgelicht en 7 x aangifte gedaan. 1x heb ik na 2 jaar mijn geld gekregen en 6 x kon ik na mijn geld fluiten. De laatste 3 jaar laten we het oplossen zonder aangifte. 11x opgelicht en 11 x binnen een jaar mijn geld terug met een paar leuke foto's erbij. Oordeel zelf wat beter werkt.

  • cor

    LETOP!!! OPGELICHT

    J.P. Koenders uit Voorburg, Veel stropdassen, maar niets leveren na betaling!!!

  • angel

    zeg eens martina ; hoe kan ik dat regelen?

  • Martina

    Als je veel tijd kwijt bent in het “zorgen dat je je geld krijgt” kun je dat beter uit laten doen. Aangezien die politie er toch niks aan doet en aangifte heel veel tijd kost ben ik daar mee gestopt. Nu besteed ik het uit en laat een paar heren 1 x per maand bij degenen langs gaan waar ik nog geld van moet hebben.

    Ongeacht de hoogte van het bedrag deel ik dat met deze heren. Ze halen het op, hoe dan ook en hoelang het ook duurt of ze nemen het aangekochte weer mee naar huis toe. Niet goedschiks dan kwaadschiks. Meestal heeft de oplichter wel een paar dagen een minder fijn gevoel in zijn lichaam. En ik heb later eens een mailtje gehad van iemand die er echt van geleerd had en nooit het risico wou lopen zoveel pijn te hebben. Hij begreep nu ook de frustratie van opgelicht zijn.

    Nu kun je zeggen dan ben je de helft van je geld kwijt aan deze mannen maar anders heb ik niks. Verder vind je zulke mannen overal wel die dit leuk vinden en geen geduld met oplichters hebben. En ik doe zelf het onderzoek even vooraf. Sommigen gebruiken een andere naam of adres en dergelijke maar dat is bijna altijd gauw te achterhalen. Vaak bel ik nog wel even de buren en hun baas of familie. Dat de gezicht verandering van de persoon in kwestie een oorzaak heeft van iemand (mij) oplichten. En het rare is dat de familie buren en bazen me altijd snel geloven. Mijn mening is dan ook dat je oplichters keihard moet aanpakken. Geen medelijden moet hebben.

    Het is gewoon balen dat het gebeurt maar wil niet dat die kleine groep stumperts mij de boel verpest.

  • annoniem

    Doe alsjeblief aangifte via www.mijnpolitie.nl

    Ook als het “maar” om Euro 10,00 ofzoiets gaat !

    Alleen op die manier kan er actie worden ondernomen door de Politie.