zwarte lijst

  • Martina

    Dat is nu net het nadeel, de politie doet er niks aan….

    Het duurt niet zo lang meer dan heb ik mijn geld terug en deze eikel hoofpijn

  • Gea

    Wie kan mij helpen hoe je iemand op deze zwarte lijst zet.

    Ik ben nl. ook niet eerlijk behandeld door iemand die bij mij de tuin zou doen.

    Ik hoor graag.

    Groetjes Gea

  • Silvia

    Hallo Gea,

    Wat naar dat je niet helemaal juist bent behandelen.

    Je kunt er weinig aan doen en er is ook niet echt iets wat ik je kan aanraden.

    Gewoon vergeten en weer doorgaan.

    Succes.

    Groeten Silvia.

  • Harm Russcher

    Stelletje lossers daar bij marktplaats……zetten die fuckers je op een zwarte lijst,maar weet na 2 weken nog niet waarom die fuckers dat hebben gedaan….en wel je 15 euro naar de dooien

    snap niet dat er ooit iemand die fuckers aan gepakt heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wie geeft die fuckers het recht om mij zomaar op die lijst te zetten?????????????????????????????

    Na 2 dagen is je advertentie verwijdert en je staat zomaar op een zwarte lijst????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Ben mega pist-off……………………..

  • Harm Russcher

    Is er niet een Advocaat hier die deze fuckers wil aanpakken….moet wel mega veel te verdienen zijn met zo'n bedrijf die mensen zonder blikken of blozen op een zwarte lijst zetten!!!!!!!!!!!

    Of is het zoals altijd dat wij het werkende deel van Nederland moeten lijden onder die fuckers die ons maar willen hebben waar ze ons willen hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nogmaals dit marktplaats is zooooo fout met mij,heb een eerlijke auto te koop met alles eerlijk op deze auto,en toch hebben zij de macht om mij eraf te gooien en je dan op een Z-lijst

    te zetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Fucken raar gevoel om zo te behandeld te worden.

  • m.doeves

    Beste mensen,

    Hierbij wil ik jullie behouden voor een, naar mijn mening vrouw, die kleding van het merk Vingino verkoopt. LoveMyBoys uit leerdam met telefoonnummer 0620272029. Zij maakt nergens melding van gaten/scheuren en verkoopt de kleding voor de hoofdprijs. Als je vervolgens melding maakt van haar rotzooi, dan zegt ze keihard ik weet niet waar je het over heb. Koop nooit iets van LoveMyBoys (Joline uit Leerdam).

    Succes

  • gedupeerde verkoper marktplaats

    Hallo,

    Ja ik ben om dezelfde reden zomaar van Marktplaats verwijderd. Blijkt dat ik iets met merkenrechten fout zou hebben gedaan…. Ging om hermes sjaals en Burberry. Ik heb deze desbetreffende advertenties aangepast door de merken weg te laten, maar evengoed word ik nu op de zwarte lijst gezet. Onbegrijpelijk dat dit zomaar mag. Ik ga kijken of er stappen ondernomen kunnen worden tegen marktplaats. Ik wil RADAR gaan inschakelen over deze vreemde gang van zaken. Volgens mij is het rechtssysteem in Nederland gebouwd op het feit dat er iemend gehoord wordt en ook wederhoor plaatsvindt. Bij MARKTPLAATS is dit dus NIET het geval. Je hoort helemaal NIETS. Heb een aangetekende brief gestuurd, maar die wordt klaarblijkelijk terzijde gelegd. Ik ben een eerlijke verkoper en vind het verschikkelijk om op deze manier behandeld te worden. Zijn er nog meer mensen met deze ervaring? Zoja, reageer dan, dan kunnen we misschien samen stappen ondernemen. Het is echt tijd om hier iets aan te doen. Dit zou echt niet moeten kunnen! Ik hoor graag reacties via deze site. Gedupeerde verkoper.

  • janniepeter@hotmail.com

    J.P. Koenders heeft mijn pakje keurig opgestuurd. Helemaal geen problemen

  • ROBERT MEERING

    IK WIL ROBERT (H.E.) MEERING UIT DEN HELDER ALS GROOOOOOTE OPLICHTER MELDEN VOOR ALLEN DIE ZOGENAAMD “'IETS”' BIJ HEM BESTELLEN EN BETALEN!!!! JE KRIJGT JE HANDELTJE NOOOOOIT, WEG GELD DUS!!!!!

  • ROBERT MEERING

    OPLICHTER ROBERT MEERING DEN HELDER, J.HUYGEN V. LINSCHOTENSTRAAT 50 MET EEN SLOOP/MILIEUTECHNIEK“BEDRIJFJE”!!!!! plusbedrijf.com/he NOOOOOIT ZAKEN MEE DOEN, IS OPLICHTER!!!!!!!!!