zwarte lijst

  • Rosa Manuela

    Ook ik ben zomaar op het zwarte lijst gezet, en mijn emailadres is geblokkeerd. En telkens als ik een nieuwe account aanmaak blokkeren ze mij?? Terwijl ik gewoon een eerlijke verkoopster ben raar hoor!

  • Peter Holland

    Naam Meiring

    Biedt Tablets aan eerst voor 50 en als ie eenmaal afspreekt met de klant verdubbeld hij de prijs.

    heb meerdere klachten onver deze 6.5 jaar mp oplichter

    Als u zijn advertenties ziet. probeert u het maar Hier is staat zijn troep

    http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/tablet-pc-s/m658923261-tablet-yarvik-8-te-koop-als-nieuw.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

  • Markioo

    hij spreekt af om te bieden om zo veel mogelijk geld binnen te halen

  • markioo

    Markioo Schreef:

    ——————————————————-

    > hij spreekt af om te bieden om zo veel mogelijk

    > geld binnen te halen

    welke idioot heeft mijn naam hier bij geplaatst???

    als je mij nou eerst zelf benaderd had

    want ik weet geheel niet waar dit over gaat

    als ik ergens op bied is t om dat ik het wil kopen

    op mijn advertenties kan ik zelf niet eens bieden en wil ik ook niet eens hebben

    ik wil verkopen en heb geen klote aan nepbieders

    en de moderators van deze site reageren geheel niet op mijn mails dus ik vind dit gehele gedoe onzin

    als je problemen hebt neem dan contact met MIJ op en niet achter mn rug om lopen zeiken/urineren

    mvg Markioo

  • Suzanne Raatgever

    Kijk uit voor alles wat kelly de lange uit assendelft wil verkopen op marktplaats! Ze laat je wel betalen maar stuurt niks toe!

    Melding gemaakt bij de politie en t fraudegevoelig van ing

  • Rosalinde

    Waar vind ik de meest recente zwarte lijst van marktplaats?

    Mvg

    Rosalinde

  • manouk

    2de KANS WITGOED OPLICHTERS

    Even uitkijken voor 2de Kans Witgoed op marktplaats. Kocht vanaf foto Whirlpool vriezer, zo goed als nieuw, en in uitstekende staat. Werd gebracht en door collega in ontvangst genomen omdat ik r niet was. Vriezer was opeens ander merk en anders dan op foto en vol met schimmel. Handvat kapot, ding nog geen 25 euro waard. Gebeld en moest even foto's sturen en mailtje, geen reactie dus ik bellen, in gesprek en gewoon mijn nummer geblocked. Boeventuig en niks kopen, las(helaas na aankoop) dat ze bij Radar ook al werden genoemd. Zonde geld!!!